2008(e)ko irailaren 28(a), igandea

Komunitate Guaraniak

Paraje hauetan dena ez da teknologia punta. Badaude gure munduaz gehiegi ez direnak enteratzen, hauek guaraniak dira. Ingurutan ez daude batere oso ondo ikuziak, jende askorentzat alper batzuk dira eta ezer ez dute egiten. Egia esateko kaleetan ikusten dira artisau lanak saltzen baina egia esateko ez dakigu zein baldintzetan bizi diran.
Nik bisitatu nuen komunitatean Puerto Iguazutik oso urruti ez dago, parebat kilometrotara. Heiek jarri dute kartel bat turaistak konbidatzen herria bisitatzera, baina ni juan nintzen egunean han ez zegoen turistarik.
Etxe gehienak argazkian ikusten diren bezelakoak dira.
Naiz eta Argentinako gobernuak etxe berriak eta eskola egin ladrillo eta porlanakin.
Bizi bidea gobernuak ematen dien diru laguntza bat da eta artisautzarekin ateratzen dutena.
Argazkian ikus daiteke herriko dendan komunitateak salgai zuen artisautzak. Hamar bat mahi zeuden kollar, animali, fletxa ....
Guarani mutiko kuadrila. Kuriosidade moduan esan Guaraniak muga pasatzerakoan ez direla papelak erakustera juaten, autobusean gelditzen dira eta inork ez die ezer esaten.

iruzkinik ez: