2008(e)ko irailaren 28(a), igandea

Itaipu

Itaipu, Parana ibaian dagoen pantano handi bat da. Munditik argi indar gehien sortezn duen presa. Jabetza Brasil eta Paraguayrenak dira dena erdizka, indarra, langileak, jefiak ..... Hori bai Paraguayk bere %50 ertik bakarrik %7 gastatzen du, eta beste dena Brasili saltzen dio. Presak 4-5 kilometroko pareta du. Argazkian ikusten dena, lehen ibaia juaten zen tokian egindako pareta da. Bertan daude 18 trubina argi indarra egiteko. Hemen ere dena handia da, paretak, turbinak .....
Behen ikusten dena turbinetara ura eramateko dauden 18 tuboetako bat da, hortik kriston ur pila juaten da turbinetara.
Hau presako kontrol zentrian dagoen panel dijitala da. Bertatik kontrolatzen dira presako gora-behera guziak
Beheko argazkian ikusten den hori, kontrol zentrua da. Ikus daitekeenz lan da lan daude langileak.
Argazki hau panel batetik etera nuen, ni egon nintzen egunean alibiaderoak ez zeudelako martxan. Alibiadero hoiek martxan daudenean Iguazuko uren baino 40 aldiz gehiago jaurtitzen dute Parana ibaira.
Beste argazki hau dike barruan aterata dago, Naranjaz ikus daitekeen hoiek dira turbinak. Behera daude. Egia esateko kaskua ez zait batere gaizki gelditzen, behar bada lana aldatu beharko dut, benetako ingeniero bat ematen dut eta.Azken Argazki hau turbinaren barruan aterata dago. Atzean ikusten den hori denbora guzia buenta deta buelta dago eta bertan dagoen zarata ez dago aguantatzerik. Bertan bakarrik 5 minutu egoten lagatzen dute.

iruzkinik ez: