2008(e)ko abenduaren 15(a), astelehena

R-40 Chalten -Puerto Madryn

Chalten herritik ipar aldera etortzeko R-40 bidea hartzea erabaki nuen. Nire plana Egun batez R40 erabiliaz Chalten - Perito Moreno eta hurrengo egunean Perito Moreno - Puerto Madryn

Ruta 40 Argentina Iparretik hegoaldera egiten duen bidea da Andes media katea ondoan duelarik. Bideren tarte pila bat asfaltatu gabe daude argazkian ikus daitekenez.


Bidea ez da batere dibertigarria, ez bai dago ezer ikusteko ez gelditzeko, eta gainera egon beroa ateratzen bada .........

Bide hontan ez da oso erraza bateren batekin topo egitea. Beraz autoarekin arazoak edukiezkero arazo larrietan egon daiteke. Lagun honen kasuan suerte handia izan zuten baian beti ez da berdina gertatzen.

Bideko bigarren geldiguena Bajo Caracoles, denda kaxkar bat jan edta edari pixka bar erosteko.
Lo egitera Perito Morenon gelditu nintza. Nire ondoan lo eiten zuen lagun hori ezagutzeko aukerarik ez nuen izan. Horrelakoak gertatzen dira lo egiteko Dormi bat hartzen denean.
Hurrengo egunean argazkian ikusten den Combi hori hartu eta Puerto Madryn era abiatu nintzen. Combian ni eta txoferra besterik ez ginen juan.
Eta gainera txoferra logureaz jota. Patagonia erdian txoferra lo egitera gelditu zen eta biartean ni berriz .... ba hori denbora nola pasatu jakiteke.


Bidai xelebrea.

1 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

bueno.. creo entender que estás de vuelta a casa! bienvenido!

si algun dia te pasas por Barcelona, avisa!!

saludos y hasta pronto!

--
Javi