2008(e)ko azaroaren 2(a), igandea

Arica Txile

Arica, Perutik juanda Txilen dagoen lehen herria da. Inguru dena desertua da, eta itxasoa du, Pacifiko itxasoa ain zuzen ere.

Herriua ez da munduko ezer, baina nik pare bar egun deskantzatzeko gelditu naiz, Txile hegoaldera juan aurretik. Bertatik badago txileko altiplanora juatea, baina ni ez naiz juango, pentzatzen dut Boliviakoaren antzerakoa izango dela.

Nazio hauetan Desfileak egitea oso gauza normala da, ia igandero dago bat eta bertan ikasleak eta militarrak ibiltzen dira. Ze ohitura arraroak. Baina igandero desfileren bat.
Nire lehenego ilunabarra Pazifikoan.








2 iruzkin:

Anonimoa erabiltzaileak esan du...

Dios mio!

desde luego eres mi idolo.. ojalá algun día pueda hacer un viaje como el tuyo.

Adelante! y espero que cuando vuelvas podamos vernos!

saludos!

--
Javi (el barcelonino de Iguazú! :D)

Mirari erabiltzaileak esan du...

Kaixo Iñaki:
Atzo Gaztelugaiñen bazkaria euki genuen eta ezaten du Iratik pena zuela zu ez etortzeak
Kontuz ikusi ditugun kokodrilo horrekin.Pentzatzen det bastar polit pila bat ikusi dituzula eta jende asko ezagutu.Ikusten denez denbora alperrik ez duzu galtzen , toki asko bisitatzen zaude.Atzo marmitakoa jan genuen, ez dakit hemengo janaria faltan botatzen duzun.Etortzen zanian gertatuko degu bazkari bat denok elkartzeko eta zure kontu berriak entzuteko, gu pres egongo gera horrelako kontu desberdiñak entzuteko.Eta besterik gabe muxu potolo potolo bat Mirari eta familiaren partez,agur hurrengo arte eta ondo segi…..