2008(e)ko abuztuaren 16(a), larunbata

Baiona, Zamora eta Nojara Bidaia

Abustuaren hamarrean Lore eta Mari Angeles Galiziako Bainonara eramen nituen. Ordainez bazkari ederbat ordaindu zidaten. Txikiteo eta bazkarira Gabiriko Manolo eta Agustin ere etorri ziren. Bazkal ondoren dijestiñua egiteko ez dago pasiatzia baino gauza oberik. Naiz eta gure kasuan paseua nahiko txitixa izan.
Beheko argazkian ikusten den besala ez ginan bakarrak afak aurretik txikiteatzen ibili giñanak.
Txititeatu ondoren ez dago "de pikoteo" alfaltzea modukorik. Loren onduan dagoen tipo hori tabernako kamarero bat da. Lore eta kuadrilla honen lagun bat. Berak ateratako dena jan genuen.
Urrengo goizean eguna ez zegoen playara juateko. Manlo, Agustin, Lore eta Mari paseatzera juen ziren eta ni, pentzauta ..........
Zamorara juan nintzen kastillako hiri hau bisitatzera.


Arratsalde osoa bertako monumentuak bisitazen pasatu nuen. Afal ondoren bertako plaza baten Danza española eta flamenko ikustaldiba ikusi nuen.
Urrengo egunean Palencia ikuztera jo nuen, baina lehenik Toro herria bisitatzera genditu nintzen. Goiko argazkian ateratzen dena bertako kolegiata da.
Torotik tirada baten Palenciara juan nintzen eta bertan katedrala bisitatu naiz eta denbora gehiegirik ez eduki. Beheko argazkian ateratzen dena katedralaren kripta da.
Palenziatik Agilar de Campoo ra juan nintzen eta bertar gaua pastu. Afaltzera juan aurretik bertako playa batera juan nintzan pare bat ordu pasatzera.
Azkenik kuadrillakoei agindu bezala Nojara juan nintzan urteroko bisita egitera. Aurten Itziar eta Gardokik apartamentu berri bat hartu dute, eta egia esan aurrekua baino elegantiagoa da.
Auten bazkaltzera Ajora juan gara. Carlos III jatetxera. Aurtengua Gardokik pagau dau, Lokatzako turra irabazi duelako. Kuadrilliaren izenean Eskerrik Asko jesus. Eta orrela jarraitu.
Urtero besala aurten ere Islara Juan gara. Baina aurten ez da kuba de Ron ik egon, ez dakin zergatik, igual zahartzen egongo ga. Olatuak ikusi eta txurruak jaten pasatu genuen arratsaldea.
Afalondoren ateratako argazkia.

Goian Aitor, Argiñe, Iziar, Uxue,Gardoki
Behean Uxue, Maddi eta Iker.
Eskutuan mañetan Irati.

iruzkinik ez: