2011(e)ko urtarrilaren 5(a), asteazkena

Urtarrilak 1 Arrola

Aurten ere betiko moduan urte Arrolara juaten hasi dut. Aurten bakarrik juan naiz nire urteroko lagunak pixka bat lehenago juan zirelako. Eta hori ni goizeko 8 etan Antiguatik inten nintzela.


Arrolara heltzen kehena izan nintzen, goizeko 9 eta 10 inguruan. Beheko argazki hori orduan atera nuen.

Beste argazki hau bigarrengo aldiz juan nintzenean ateratakoa da. Aurten bigarren aldiz juan nintzen, gure etexko Junek lehen aldiz Arrolako tontorra egiten zuelako, eta klaro hori dokumentatu beharra nuen.

Leheneho aldiz txabolan egon nintzeneko lagun kuadrila. Argazkian ikuz datekenez txorixo faltarik ez zen izan Arrolan urteko lehenego egunian.


Aragazki gehiago ikusteko , klikatu beheko argazkian eta Arrola Mendi elkarteak Picasan jartzen dituen argazkiak ikusiko dituzu.
2011_01_01_Arrolan Urteberria

iruzkinik ez: